Min musik: Kajsa

Hej, hej!
Jag lyssnar inte så jätteofta på musik men har börjat lyssna mer och mer på senaste tiden.
Därför hade jag tänkt att jag kunde skriva lite om vilka låtar, artister och band jag brukar lyssna på. Kanske hittar ni någon ny favorit eller så. :)
 
Här är i alla fall min lista på de låtar och artister jag lyssnar på just nu:
 
One Direction
Jag är ett stort fan av One Direction och älskar alla eras låtar. Ska också på deras konsert i juni.
 
The Fooo
Tycker också mycket om bandet The Fooo. Deras bästa låtar tycker jag är Fridays are forever och Build a girl.
 
You sound good to me - Lucy Hale
 
Little me - Little Mix
 
Because we can - Bon Jovi
 
What's left of me - Bon Jovi
 
Livin' on a prayer - Bon Jovi
 
I see fire - Ed Sheeran
 
Det var min "spellista". Jag har en väldigt blandad musiksmak så det finns nog någonting för alla i den.
 
 
 
//Kajsa
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0